11 april - lördag Pardey !

Var på soc i onsdags och ska få en slags kontaktperson. De va typ "avslutningsmötet" med just den personen. Får väl bara hoppas att det inte dröjer alltför längre.. Brukar annars bli så.

Direkt efter soc gick jag bort till värdshuset, skulle träffa Eivor som "håller" i själva serveringen. Så jag ska komma till henne och ha en provvecka, veckan efter påsklovet. Det gick jättebra iallafall.

Va på balders med miia igår, det va helt okej. Mycket roligare än när Dj Pulsedriver va där. Och varken jag eller miia hade fattat att det skulle vara uppträde: Secondtunez!
Har aldrig sett dom innan, har hört nån av deras låtar men dom är SJUKT snygga! Både jag o miia stod o drägglade xD
Enda minuset va att jag hade högklackat så hade ont i fötterna hela kvällen och när jag kom hem såg jag att jag hade två stora vattenblåsor på ena foten och skinnet hade gnagts av på andra :P Men ska man vara fin får man lida pin !

Inte ett dugg bakis idag iallafall så ikväll drar jag o miia till Jasmine (Y) Tror det kommer rätt mycket folk så ska bli kul.

Har klätt på mig o fixat håret så runt halv fem ska jag gå bort till miia o sminka mig. Sen är de fest hela natten ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0