01:03

Jag kan inte sooova...
Ligger och tänker en massa, funderar över hur jag ska ordna allt med praktiken till våren. Det stora problemet är ju som alltid pengar. Man ska ha nånstans att bo, mat och kunna ta sig till ställen med buss osv.
Vill ju inte hålla på kräva mamma på en massa pengar när det inte gynnar henne för fem öre. Jag BORDE betala allting själv, spara ihop pengar till sånt där men den förmågan har jag inte riktigt.
Visst, det känns länge till våren men det som är stressande är att vi ska lämna in önskemål nu den tionde om vart vi vill vara på vår praktik. Alltså måste jag någorlunda ha bestämt mig och för att kunna bestämma mig vill jag gärna veta om jag kommer kunna ha nånstans att bo eller inte. Känns lite taskigt läge att sitta med såna funderingar den 31 december...
Ligger även och oroar mig för att jag ska dra ut visdomständer den fjortonde... Ingen lustgas kommer jag få fast jag specifikt önskade det.
Känns inte alls oroväckande att varje gång man nämner att man ska dra ut visdomständer så får man reaktionen: ooooh, aj!
Är sjukt varm just nu och vill bara somna så det kan bli imorgon(Läs: senare idag), blir så rastlös på kvällarna :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0