Ingen som missat att det är nationaldag va?

Guuuuuud så trött jag är! Blir så slö av värmen, jag klagar inte men det ÄR varmt.
Har varit på Grand Samarkand med Emma idag, hittade äntligen ett par jeansshorts! Hittade en hatt också men kände mig tveksam så köpte inte den.
Har kommit hem för en liten stund sen och klämt i mig en subway.
Blev nåt missförstånd med pengarna så har nu -48 kr på kontot ><
Får se vad som händer ikväll, eventuellt grillning eller något :>
Har tyvärr inga roliga bilder för tänker aldrig på att ta bilder när jag är ute och gör nånting ^^

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Med en iphone så är ju kameran aldrig långt borta Bella......

2011-06-06 @ 16:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0