Det där med skoltrötthet..

Borde ta tag i mitt liv på nåt sätt ^^ Hade lov förra veckan ändå var det för svårt att gå till skolan i måndags så har vatt hemma sen dess men blir bara deprimerad av att gå hemma. Tänkte klä på mig och gaska upp mig lite o GÖRA saker. Förstår inte hur det har blivit så svårt nu helt plötsligt, har aldrig tyckt om skolan men nu är det fan överdrivet jobbigt :s Blivit många skolkdagar. Tack o lov har jag praktik nästa termin, hela terminen. Det är det enda som håller humöret uppe någorlunda, får bara be till gudarna att jag får vara där jag vill. Går bara och längtar efter varje helg hela tiden. Ska bort till psyktanten idag o hoppas att få lite boost så jag inte blir helt körd i skolan. Sen drar jag bort till ronjis och beklagar mig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0